Česta pitanja

Moram se registrirati?
Registracija nije obavezna. Proces registracije omogućava potrebne informacije za izdavanje računa te adresu koja je potrebna za dostavu.

Pravna sam osoba, i trebam R1 račun
U slučaju da ste pravna osoba te trebate izdavanje R1 računa, prilikom procesa registracije odaberete pravna osoba te popunite potrebne podatke.

Trebao bih dostavu na drugu adresu
U slučaju da želite dostavu na drugu adresu, prilikom kreiranja narudžbe možete izmijeniti podatke o adresi dostave odabirom polja izmjeni podatke.

Da li se dostava naplaćuje?
Trošak dostave iznosi 4.70 €.

Kako je moguće plaćati?
U slučaju da se odlučite za kupovinu putem web shopa moguće je plaćanje putem kartice virmana ili pouzeća u slučaju dostave.

Što je to pouzeće?
Pouzeće definira način plaćanja dostavljaču prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje je isključivo gotovinsko.

Što ukoliko sam propustio dostavu?
U slučaju da niste bili u mogućnosti preuzeti dostavu, Hrvatska Pošta će Vam ostaviti obavijest te imate mogućnost podići paket u poštanskom uredu.

Zamjene ili povrat sredstava
Za sve zamjene ili povrate sredstava molimo pogledajte naše uvjete poslovanja.

Zašto se ne mogu prijaviti na stranicu?
Provjerite da li ste unijeli ispravno korisničko ime, a zatim i zaporku.

Artikl koji tražim nemate u webshopu, da li ga ipak mogu nabaviti kod Vas?
Naravno, samo pošaljite upit na [email protected]